New Posts New Posts RSS Feed - FIT 2013 - kika1111
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

FIT 2013 - kika1111

 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 23>
Author
kika1111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 29 Sijecanj 2013
Status: Offline
Points: 154
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kika1111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Ožujak 2013 at 12:31
Vise sam pazila na proteine i kalorijski unos, nisam bas puno obracala pozornost na uh i masti
Back to Top
dalila View Drop Down
Fitness freak
Fitness freak
Avatar

Joined: 15 Srpanj 2007
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 4399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dalila Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Ožujak 2013 at 12:35
Zašto?
Back to Top
kika1111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 29 Sijecanj 2013
Status: Offline
Points: 154
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kika1111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Ožujak 2013 at 12:42
Ne znam zasto :)
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Ožujak 2013 at 12:55
Sad se vec gubimo, a ja se ponadala LOL

Onda, jesi li sigurna da je to uopce i preko 100g uh-a? Smile

Što više radiš napamet, napravit ceš zbrku kada pocneš jesti "normalno". Prebacivanje na proteinsku hranu odlicno funkcionira na kratki rok jer vidiš trenutacne rezultate što nije ni cudno s obzirom na nacin kako ljudi jedu prije toga, ali neceš izdržati puno na tome, a nebi ni bilo dobro.

Odredit unos proteina, uh-a i što ostane, masti - do željenog kalorijskog unosa.
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
kika1111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 29 Sijecanj 2013
Status: Offline
Points: 154
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kika1111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Ožujak 2013 at 13:02
Sigurno je iznad 100 svaki dan i vise od proteina obavezno a masti su mi oko 30 grama najcesce, ne znam jel to dovoljno. Probala sam ono da imam mali unos uh 2 puta tjedno ali mi ne odgovara to, vise volim jesti dovoljno uh
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Ožujak 2013 at 13:05
Ako ti se tako sve uklapa u kcal unos, onda je dovoljno :)

Ako imaš niski unos uh-a, da li povisiš masti taj dan?


"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
kika1111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 29 Sijecanj 2013
Status: Offline
Points: 154
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kika1111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Ožujak 2013 at 13:10
Da ali ne radim to vise jer mi ovako bolje odgovara
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Ožujak 2013 at 13:52
Može, zašto ne, ne osjecaju se svi dobro na low carbu niti bi svi trebali bit jer mnogi prilicno dobro podnose uh-e. Glavno da je ravnoteža, da nisi prenisko na dnevnoj bazi i da je kcal deficit. A to je po ovome što pišeš tako kod tebe, 4 kg je u minusu, slike govore svoje...sve ok, nastavi tako Wink

Ja sam ko zvrk na dan s malo uh-a koliko energije imam, obavezno kada se cisti stan je P+M day i brdo povrca - sve blista LOL
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
kika1111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 29 Sijecanj 2013
Status: Offline
Points: 154
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kika1111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Ožujak 2013 at 14:31
Ja sam bila nekako tuzna i jedva sam cekala drugi dan da pojedem nekakvih ugljikohidrata
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Ožujak 2013 at 14:38
serotonin Big smile

A jesi jela povrce uz svaki obrok? Mene to spasi!

Ha gle, nekad ti se i meni takav dan potrefi ali onda gledam i ostale stvari. Možda mi hormoni luduju, možda su mi emocije rasklimane pa mi fali nešto da ih utopim u tome (a ta žlica ulja mi baš ne djeluje utješno Big smile), možda je to neka luda umišljena navika ako sam ih duže jela svakodnevno i u vecim kolicinama....ili mi zamiriše nešto pod nosinom :) ...svašta može bit.

Tako da ti ne mora bit uvijek da nisi za to, samo si možda nisi dala dovoljno vremena ili si sve skupa jela premalo...i povrca i svega ostalog, masti pogotovo pa ti je sveukupno falilo energije, a i nije te imalo što zasitit. Uostalom, i povrce i voce su uh-i tako da nije baš da ne možemo bez žitarica i ostalog Smile (naglašavam da nemam ništa protiv žitarica :))




"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
kika1111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 29 Sijecanj 2013
Status: Offline
Points: 154
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kika1111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Ožujak 2013 at 15:41
Pa bas bih mogla opet probati, znaci proteini trebaju ostat isti, masti povecam a uh smanjim na 50 grama ili?
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Ožujak 2013 at 08:38
Kolicina uh-a ti je individualna, moraš se testirat. Naravno, što bolje reagiraš na njih, to možeš više uzet.

Ja se osobno ne zamaram previše time taj dan, samo si osiguram dovoljno povrca za svaki obrok, škroba nemam ništa, i nekad eventualno znam ubacit jabuku poslije obroka. Bitno mi je da ne jedem ništa škrobno. Proteini su mi možda mrvu veci nego inace, a masti ostatak - sve ovisi na koliko kcal idem taj dan.

Primjer 1 mog dana:

1. omlet od 3 jaja + malo purece šunkice + brokula/salata sa malo bucinog ulja + kava (da me zasiti Big smile)
2. oko 150 g svinjetine (svinjski but iz lidla, fantazija Smile) + neko povrce (brokula, cvjetaca, špinat, poriluk, brdo zelene salate)
3. 150-200g posnog sira + 30-ak g badema ili lanenih
4. 150-200 g piletine/200-250 g oslica/srdelica/papalina/ + opet neko povrce + žlica ulja

S tim da nekad znam ujutro samo pojest 100g zobenih sa 150-200g posnog i s malo cimeta, (ovo recimo zna bit ako sam imala trening vecer prije, pogotovo ako sam radila dio koji zaostaje, a taj drugi dan mi je free - pa pocnem sa uh-ima, a nastavim s mastima dalje...). Isto tako, znam i cijeli dan bit na mastima pa navecer jest uh-e, opet najcešce ako je bitan trening rano ujutro. Nekad i izbacim jedan obrok pa imam duže pauze, ako vidim da mi prelazi planirane kalorije, odnosno ako mi se u jednom jede više Wink Najcešce imam 3 velika obroka i jedan dodatni, prije spavanja ako je veca pauza od vecere ili izmedju obroka ako ogladnim. Igram se stalno :)


Edited by Gym_girl - 20 Ožujak 2013 at 08:40
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
kika1111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 29 Sijecanj 2013
Status: Offline
Points: 154
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kika1111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Ožujak 2013 at 09:36
I koliko cesto to radis?
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Ožujak 2013 at 09:54
Kako misliš koliko cesto Smile

Trenutno radim tako - u danima bitnih treninga, i sa vecim volumenom mi je svaki obrok sa uh-ima, u danima "slabijih" treninga, više lifterskih, odaberem par obroka sa uh-ima di mi najviše pašu (uglavnom prije i poslije treninga ili samo par obroka poslije), drugo masti, u off danima ovako kao gore....opet - nije ništa prestrkitno, ako osjetim da bi mi negdje koristili uh-i iz nekog razloga onda ih ubacim.


Edited by Gym_girl - 20 Ožujak 2013 at 09:55
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
kika1111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 29 Sijecanj 2013
Status: Offline
Points: 154
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kika1111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Ožujak 2013 at 10:02
Ok, hvala ti puno, bas si draga :)
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Ožujak 2013 at 10:36
Nema na cemu, hvala tebi Hug

Ma u biti želim samo pokazati da ima jako puno razlicitih nacina i da se treba isprobavati, odnosno igrati se malo. I sa prehranom i sa treninzima. Naravno, što više iskustva imaš to ceš više i raditi - na pocetku je najbolje krenuti što jednostavnije. Što više budeš ucila o svemu, pa i o svom tijelu usput, bit ce ti lakše ovako si sama prilagodjavati sve, ovisno o trenutnim planovima.

Zato se i cesto hvatam raznih mitova - tipa ne jesti uh za veceru, ne jesti poslije 7, dorucak je obavezan, obavezno se treba maknut sve uh-e ako se želi smršavit....nije to samo tako, crno bijelo za svih i u svakom slucaju. Ovisi o puno toga. Ljudi samo vole zaradjivat na knjigama pa izmišljaju toplu vodu, a ne objašnjavaju zašto je to zapravo tako pa smute narod :) Razliciti smo, u razlicitim stupnjevima forme i sa razlicitim vizijama. Netko zaista ima malo prostora za uh-e jer je izrazito osjetljiv, a netko ih uopce ne treba micati, niti iz jednog obroka. I tako 100 varijanti Wink Otvoren um, puno strpljenja i ucenja o svemu i  nemaš brige - imat ceš svu kontrolu u svojim rukama Wink


"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 23>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.