Print Page | Close Window

Ujedno skidanje sala i dodavanje misicne mase ???

Printed From: Fitness.com.hr Forum
Category: Trening
Forum Name: Vježbanje
Forum Description: Rasprave o treninzima i vježbanju
URL: http://www.fitness.com.hr/forum/forum_posts.asp?TID=10921
Printed Date: 17 Listopad 2021 at 14:30
Software Version: Web Wiz Forums 10.14 - http://www.webwizforums.com


Topic: Ujedno skidanje sala i dodavanje misicne mase ???
Posted By: silverhand
Subject: Ujedno skidanje sala i dodavanje misicne mase ???
Date Posted: 04 Svibanj 2017 at 23:10
Pozdrav. imam 17 g, 70- 72 kg, 175 cm 

VJEZBANJE : ?

Poceo sam vjezbati prije sedmicu dana, bez nekog "striktnog" reda i ishrane.
Posto imam nesto viska sala (ne puno) na stomaku, grudima i bokovima, malo cak i na nogama 
Zanima me kako da pocnem da treniram. Cilj mi je da dostignem neku definiciju, jednostavo da nemam sala ali da imam misice :) ...
Muci me to sto mnogi govore kako treba prvo ici na neku masu, "kako bi kao imao prostora za dobivanje misica, pa tek onda tu masu skidati i doci na definiciju" ( Zasto bih onda ja kao pocetnik isao na masu kad vecim imam nekog viska sala ) ???
Da li sada trebam prvo skinuti salo pa onda poceti trenirati ili mogu skidati salo i u isto vrijeme dodavati misicnu masu ?  Ili prvo moram ici na tu masu, pa tek onda skidati salo

ISHRANA : ?

Sto se tice ishrane ako bih isao na to neko skidanje sala ka definiciji, sta trebam jesti, tj sta ne trebam ? 
Gledao sam neke planove sto se tice mrsavljenja i vidio da treba ukinuti ugljikohodrate..., a onda s druge strane neki planovi za definiciju imaju u ishrani ugljikohidrate (ovsene pahuljice, riza ... ) 
Da li se sada odnosi plan mrsavljenja ( tj u potpunosti izbaciti ugljikohidrate, voce i sl. ) na ljude koji imaju malo vise tih masnih naslaga ???



Replies:
Posted By: Warrior98
Date Posted: 04 Svibanj 2017 at 23:24
Vježbaj natašte,odmah ujutro,radi kružni trening snage bez pauza i završi s 10-15 minuta laganog kardiovaskularnog treninga.

Ti se samo fokusiraj da trenutno ne unosiš bijelo brašno,procesuirani šećer i hidrogenizirana ulja te jako prerađenu hranu tipa salama. 
Jedi puno različitog povrća,gledaj da ti polovica tanjura bude povrće,1/4 nek ti bude UH poput zobi,smeđe riže ili primjerice graha,a 1/4 nek ti bude izvor nemasnog proteina poput puretine,piletine,nemasne svinjetine,posnog sira itd itd itd

Ako zelis probati s smanjivanjem UH,onda mozes jesti i masnije izvore proteina + povrće bez izvora UH.




-------------
"Exercise is the thing we must do to replicate the conditions under which our physiology was - and still is - adapted, the conditions under which we are physically normal."


Posted By: silverhand
Date Posted: 04 Svibanj 2017 at 23:37
Originally posted by Warrior98 Warrior98 wrote:

Vježbaj natašte,odmah ujutro,radi kružni trening snage bez pauza i završi s 10-15 minuta laganog kardiovaskularnog treninga.

Ti se samo fokusiraj da trenutno ne unosiš bijelo brašno,procesuirani šećer i hidrogenizirana ulja te jako prerađenu hranu tipa salama. 
Jedi puno različitog povrća,gledaj da ti polovica tanjura bude povrće,1/4 nek ti bude UH poput zobi,smeđe riže ili primjerice graha,a 1/4 nek ti bude izvor nemasnog proteina poput puretine,piletine,nemasne svinjetine,posnog sira itd itd itd

Ako zelis probati s smanjivanjem UH,onda mozes jesti i masnije izvore proteina + povrće bez izvora UH.


Da li je uredu da uzimam Whey proteine posle treninga ?


Posted By: Warrior98
Date Posted: 05 Svibanj 2017 at 07:52
Da. Možeš normalno jesti poslije treninga. Ja bi počekao pola sata ili sat i onda imao obrok.


-------------
"Exercise is the thing we must do to replicate the conditions under which our physiology was - and still is - adapted, the conditions under which we are physically normal."



Print Page | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd. - http://www.webwiz.co.uk