11.5.2016. Jako atraktivno: Naučite kako izvesti zmajevu zastavu! (video)
Petar Bruno Basić
Dragon flag ili zmajeva zastava je jedna od najboljih vježbi za kompletan core. No, kako se radi o iznimno teškoj vježbi, za dragon flag postoji progresija koju ćemo proći u ovom članku, kako bismo i onima slabijeg corea omogućili da postupno dosegnu snagu i vještinu potrebne za izvođenje ove vježbe...
Opisi vježbi
18.4.2016. 18 vježbi za čvrst i sexy trbuh na TRX-u
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
TRX je idealan rekvizit za postizanje kardio efekta, izvođenjem nimalo laganih, funkcionalnih vježbi snage s vlastitom težinom tijela. U nastavku pogledajte prikaz 18 vježbi za trbuh s TRX-om.
Opisi vježbi
15.4.2016. 9 Yoga vježbi za oporavak od trčanja
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Nakon treninga trčanja, vašem tijelu je potreban oporavak i odmor. Klasične vježbe istezanja pomažu, ali ponekad nisu dovoljne da biste dobro protegnuli ciljane mišiće, tetive i ligamente, a posebice područje kukova, koljena i skočnih zglobova.
Opisi vježbi
3.4.2016. Stojeći pilates trening s elastičnom trakom
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Elastična traka u pilates treninzima može poslužiti kao pomoćni rekvizit kako bi ispravila krive položaje tijela, aktivirala slabiju skupinu mišića, povećala mobilnost i fleksibilnost tijela, a ujedno pomaže u otežavanju već savladanih vježbi. Kroz članak ću prikazati neke od pilates vježbi s elasti...
Opisi vježbi
29.3.2016. Jutarnje razgibavanje - navika za uspješniji dan (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Stvaranje navike jutarnjeg vježbanja pokrenut će vaše tijelo i omogućiti da budete aktivni i produktivni cijeli dan. Kratkim treningom kojeg smo vam pripremili razgibajte se dok još ležite u krevetu.
Opisi vježbi
24.3.2016. 10 vježbi za oblikovanje i jačanje kosih (bočnih) mišića trbuha
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Površinski su trbušni mišići povezani u jedan zajednički sustav koji omogućuje trupu i ostalim dijelovima tijela vrlo velik broj funkcija i pokreta. U nastavku pogledajte 10 vježbi za oblikovanje i jačanje kosih trbušnih mišića.
Opisi vježbi
12.3.2016. Gym Stick - rekvizit za oblikovanje cijelog tijela
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Gym Stick je multifunkcionalna šipka, najčešće dužine 130 cm, koja sadrži dvije elastične gume s drškama, a služi kao fitness rekvizit za oblikovanje čitavog tijela. U nastavku je prikazan trening oblikovanja čitavog tijela s Gym Stickom u trajanju od 50-60 minuta.
Opisi vježbi
8.3.2016. Wall Ball - vrhunski rekvizit za poboljšanje motoričkih i funkcionalnih sposobnosti
Marko Čakan, mr. kineziologije
Wall Ball je funkcionalna vježba u kojoj se kombiniraju dva klasična pokreta iz olimpijskog dizanja utega.
Opisi vježbi
24.2.2016. Trening s bučicama za ruke i čitavo tijelo
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Učvrstite ruke i čitavo tijelo koristeći bučice malih težina. Trening koji slijedi, podijeljen je u tri seta, te u svakom naizmjenično izvodite vježbe za manje i veće mišićne skupine.
Opisi vježbi
22.2.2016. 5 pliometrijskih vježbi za prženje kalorija
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Sportaši koriste takvu vrstu treninga s ciljem unapređenja aktivnosti i pokreta koji zahtijevaju brzu i eksplozivnu reakciju, odnosno, mišići se prilagođavaju na uvjete kada će morati ispoljiti najviše snage u najkraćem mogućem vremenu.
Opisi vježbi
17.2.2016. L-sit - opis vježbe, pravilna izvedba, progresije i najčešće pogreške
Marko Čakan, mr. kineziologije
Želite li u isto vrijeme ojačati core i izgraditi temelj za vježbe s vlastitom težinom, L sit je odličan izbor. Spada u osnovni gimnastički element i najjednostavniju vježbu za trbušne mišiće.
Opisi vježbi
15.2.2016. 5 vježbi za trbuh za one koji mrze klasične trbušnjake
Martina Banić
Upoznajemo vas s pet stajaćih vježbi za cijeli trup koje vam nude priliku da nekad dosadni trening odradite na sasvim novi način.
Opisi vježbi