21.1.2016. Sklek u stoju - kako se pripremiti za izvođenje i kako izgleda pravilna tehnika
Zorana Jagodić
Sklekovi u stoju se još nazivaju i vertikalnim sklekovima ili obrnutim sklekovima, a radi se o pokretu skleka koji vježbač izvodi dok stoji u stoju.
Opisi vježbi
12.1.2016. Penjanje po užetu - tehnika izvođenja i prednosti ove super vježbe
Marko Čakan, mr. kineziologije
Mnogi stručnjaci ističu da je penjanje po užetu jedna od najboljih vježbi za jačanje ruku i ramenog obruča. Pogledajmo detaljnije koje su dobrobiti ove jednostavne vježbe.
Opisi vježbi
11.1.2016. Pilates kao dodatan trening za profesionalne triatlonce
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Pilates filozofija vježbi, osigurat će svakom profesionalnom triatloncu efikasnije plivanje, snažniji biciklizam i brže trčanje, a da pritom izgradi i održi dobar mišićni balans, razvije fleksibilnost, osigura pravilno držanje, te smanji napetost u kralježnici i donjem dijelu leđa.
Opisi vježbi
28.12.2015. Mobilnost toraksa i torakalne kralježnice – najbolje vježbe (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Vježbe koje vam donosimo preporučuju se osobama s kifotičnim lošim držanjem i onima koji sjede u pogrbljenom položaju ili osobama čiji rad zahtijeva čestu kontrakciju prsnih mišića.
Opisi vježbi
27.12.2015. Test mobilnosti i snage: čučanj na jednoj nozi
Saša Rajnović, RKC II instruktor, FMS
Čučanj na jednoj nozi je napredna vježba koju ne može svatko izvesti, pa osoba koja može odraditi nekoliko ponavljanja sa ili bez dodatnog opterećenja često izazove poštovanje kod prosječnih vježbača u teretani. Ako pripadate skupini ljudi koji ne mogu napraviti niti jedan pistol – ne brinite. Ima n...
Opisi vježbi
17.12.2015. Vježbe za najmlađe: Pilates za djecu
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Vježbanjem Pilatesa, djeca u najranijoj dobi razvijaju funkcionalne sposobnosti – kapacitet kardiorespiratornog sustava pod trenažnim opterećenjem i u tijeku mirovanja, te motoričke sposobnosti kao što su koordinacija, preciznost, snaga, gibljivost, balans, izdržljivost i brzina.
Opisi vježbi
26.11.2015. Široki čučanj s bučicom – kako izgleda pravilna izvedba i gdje najčešće griješite
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Izvođenjem širokog lateralnog čučnja, tijelo istovremeno vrši više pokreta: vanjsku rotaciju, pregib i istezanje skočnih zglobova, koljena i kukova. Želite li ga izvesti pravilno, promatrajte tijelo kao cjelinu i uključite sve mišiće kod izvedbe.
Opisi vježbi
10.11.2015. Pilates vježbe za treću životnu dob i ozljede kralježnice
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Prilagođene Pilates vježbe primjenjuju se i kod mlađe starosne dobi, kada je zbog deformacija kralježnice i zdjelice nemoguće izvesti standardne primjere vježbi.
Opisi vježbi
6.11.2015. Za moćne deltoide: Arnoldovo bočno ležeće podizanje ruke (video)
Zorana Jagodić
Izvrsna vježba za jačanje deltoidnog mišića koju rijetki izvode, a koja bi trebala dobiti svoje zasluženo mjestu u treningu ramena svih koji žele ovaj mišić natjerati na rast. To je Arnoldovo bočno ležeće podizanje ruke.
Opisi vježbi
5.11.2015. Hokej čučanj - tehnika izvođenja i primjer treninga (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Hokej čučanj je kompleksnija varijanta čučnja u kojem šipku držimo iznad glave. Ovom vježbom aktiviramo muskulaturu gotovo cijelog tijela, dok za dobru izvedbu moramo imati razgibani rameni obruč, kukove i snažan core.
Opisi vježbi
3.11.2015. Pilates vježbe za bolju posturu tijela
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Vježbe koje slijede možete izvoditi u udobnosti svog doma, te vam za njih nisu potrebni rekviziti ali vam mogu poslužiti kao sredstvo uspješnijeg izvođenja pokreta.
Opisi vježbi
29.10.2015. Military press - pravilna tehnika, aktivacija mišića i modifikacije
Zorana Jagodić
Military press ili vojnički potisak ili rameni potisak jedna je od osnovnih, a po mnogima i najbolja vježba za izgradnju snažnih i velikih ramena.
Opisi vježbi