Do savršenog tijela vježbama na klupi – prvi dio (video)
Vježbe

Do savršenog tijela vježbama na klupi – prvi dio (video)

Iskoristite ljeto za vježbanje na otvorenom, koristeći klupu koju nalazimo u parkovima, rekreacijskim centrima, parkovima prirode, a dolaskom hladnijeg razdoblja, iste vježbe primijenite u zatvorenom na stolici.

Vježbe na klupi su usmjerene na oblikovanje čitavog tijela.

Pogledajte prvi set vježbi:

Vježbe u videu su prikazane kako slijedi:

  • čučanj s opruženim bedrom i osloncem stopala o klupu

cucanj

  • titranje u čučnju s opruženim bedrom i osloncem stopala o klupu
  • odnoženje s penjanjem na klupicu

odnozenje

  • titranje s bedrom u odnoženju (balans s osloncem suprotnog stopala na klupici)
  • dipsevi (dlanovi na klupi, stopala na podlozi)

dipsevi

  • iskorak – jedno stopalo na klupi

iskorak klupica

*Sve gore opisane vježbe izvedite u obje strane, izuzev dipseva koje izvodite s čitavim tijelom.

Broj serija i ponavljanja: 2 serije s 8-16 ponavljanja pojedinačne vježbe, s pauzom od 1 minutu između serija.

Disanje: izdah kroz usta kod otpora, udah na nos u ekscentričnoj fazi vježbe¸.

U idućem članku pogledajte drugi set vježbi na klupi za oblikovanje čitavog tijela.

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
Na forumu ima 0 komentara na ovu temu
Forum
Opcije
Isprintaj
Veličina slova