15.6.2015. Đumbir – jedna od najzdravijih namirnica na svijetu!
Zorana Jagodić
Đumbir se koristi najčešće u liječenju smanjenog apetita, mučnine i povraćanja nakon operativnog zahvata, mučnine nakon kemoterapije, želučanih problema, kolitisa, jutarnje mučnine i mučnine u vožnji.
Nutricionizam
12.6.2015. Otkrivamo tajnu: 10 namirnica za koje niste ni znali da su krcate šećerom
Zorana Jagodić
10 namirnica za koje niste ni znali da su krcate šećerom: saznajte koje kalorijske bombe vjerojatno imate u prehrani!
Nutricionizam
11.6.2015. 5 zdravih preljeva za salate
Martina Banić
Uzmite si malo vremena i s par sastojaka iz vlastite kuhinje napravite zdravi preljev po želji te uživajte u ukusnom, zdravom i osvježavajućem obroku, idealnom za vrućine koje nam slijede. Slijedi 5 primjera zdravih preljeva za salate koji će podržati svaki zdravi režim prehrane, a vi si dajte mašti...
Recepti
10.6.2015. Krumpir vs slatki krumpir: koji je bolji?
Zorana Jagodić
Slatki krumpir, poznat i kao batat, i običan bijeli krumpir ne potječu čak ni iz iste botaničke porodice, a nutritivna vrijednost batata znatno je različita pa mnogi smatraju da mu treba dati prednost i na tanjuru.
Nutricionizam
9.6.2015. Prehrana u trudnoći - primjer jelovnika po trimestrima
Zorana Jagodić
Prema liječničkim preporukama, trudnice bi trebale jesti 2-3 porcije povrća na dan, 2 porcije voća, 3 porcije kompleksnih ugljikohidrata poput žitarica, riže ili integralne tjestenine te 2-3 porcije proteina iz crvenog mesa, ribe ili peradi.
Dijete i jelovnici
6.6.2015. Raw food - sirova hrana na našem tanjuru
Zorana Jagodić
Najjednostavnija definicija sirovojedstva je konzumiranje namirnica u njihovu prirodnom stanju, neprocesirane ili minimalno procesirane, termički obrađene do 45 stupnjeva Celzija.
Nutricionizam
3.6.2015. Šparoga – nutritivna bomba i kraljica proljeća
Zorana Jagodić
Šparoga je izvrsna namirnica za one na redukcijskim dijetama ili na načinima prehrane sa smanjenim unosom ugljikohidrata.
Nutricionizam
2.6.2015. Vodič kroz zdravi doručak: što jesti, a što svakako izbjegavati?
Zorana Jagodić
I vrapci na granama znaju: doručak je najvažniji obrok u danu! Koliko kvalitetno započnete dan doručkom, toliko će vam ostatak dana biti kvalitetan: nutrijenti koje unesete tim obrokom će vas voditi kroz dan i određivati vam razinu energije, raspoloženja i snage u aktivnostima koje budete radili.
Nutricionizam
1.6.2015. Biramo za vas: Koje zdrave krekere odabrati?
Zorana Jagodić
Pomažemo vam odrabrati krekere koji nutritivno zadovoljavaju standarde zbog kojih ih možemo uvrstiti među poželjne i onda kada smo na dijeti i kada pazimo na unos ugljikohidrata i njihovu vrstu i porijeklo.
Nutricionizam
28.5.2015. 3 recepta za zdrave medenjake
Zorana Jagodić
Medenjaci su slastica koju rijetki ne vole, a kad postoji i zdrava opcija ovih medenjaka onda imamo odlično rješenje za uživanje u slasticama koje volimo, bez grižnje savjesti.
Recepti
27.5.2015. Što odabrati: Majoneza vs kečap vs senf? Recepti kako napraviti svoje, zdravije varijante!
Zorana Jagodić
Mnogi od nas navikli su uz meso jesti neki umak. Ako ne radimo sami umake, već pribjegavamo kupovnima, onda se izbor najčešće svodi na tri najpoznatija umaka: majonezu, kečap i senf. No, ako pazite na liniju ili želite izgubiti višak kilograma, tada je dobro znati i što se krije u ovim finim umacima...
Nutricionizam
25.5.2015. Recepti za superukusne i zdrave proteinske pločice!
Zorana Jagodić
Proteinske čokoladice vole svi koji su ih barem jednom imali priliku probati. No, ono što ne volimo kad je riječ o proteinskim čokoladicama je njihova - cijena! No, to ipak ne znači da nećete jesti proteinske čokoladice. Rješenje: napravite ih sami!
Recepti