31.10.2016. Antioksidansi: što su, koja je njihova funkcija  i gdje ih sve možemo pronaći
Zorana Jagodić
Rijetko se koji naziv vezan uz prehranu i zdravlje u posljednjih nekoliko godina tako često spominje kao – antioksidansi. Od popularnih magazina, do stručne literature – antioksidansi se ističu kao iznimno važne tvari s nizom pozitivnih učinaka na naše zdravlje. No, znate li što su zapravo antioksid...
Nutricionizam
28.10.2016. 3 večernja obroka kojima ćete održati vitku liniju i nahraniti mišiće poslije treninga
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Užurbani tempo života ne ostavlja nam puno vremena za kuhanje, pa je želja kroz ovaj tekst pokazati kako je ipak moguće večerati zdravo i raznovrsno uz brzu pripremu. Slijede tri recepta zdravih večernjih obroka za koje je potrebno najviše 15 minuta pripreme.
Recepti
23.10.2016. Japanska jabuka (kaki) - ljekovita svojstva i 3 recepta
Zorana Jagodić
Kaki u sebi ima oko 78,6 g vode, a sa 100 g ploda dobijemo 77 kcal, što ga čini izrazito niskokaloričnim voćem. Donosimo 3 zanimljive ideje kako da uživate u kakiju.
Recepti
21.10.2016. Kako hormoni iz mlijeka i mliječnih proizvoda mogu utjecati na vaše zdravlje?
Zorana Jagodić
Hormoni poput inzulinu sličnog faktora rasta 1 (IGF-1) i estrogena direktno su povezani s razvojem karcinoma sluznice maternice, prostate i dojke, a upravo ove hormone nalazi se u mliječnim proizvodima.
Nutricionizam
19.10.2016. Upoznajte egzotično voće dostupno kod nas: lychee, kiwano, kumkvat i papaja
Zorana Jagodić
Na policama hrvatskih trgovina, sve je češće moguće vidjeti niz egzotičnih vrsta voća. Upoznajte se s lycheem, kiwanom, kumkvatom i papajom.
Nutricionizam
17.10.2016. 3 recepta za zdravi obrok s grožđem
Zorana Jagodić
Donosimo vam 3 pomalo neobične ideje kako da uživate u ovom visokovrijednom voću.
Recepti
16.10.2016. Što jesti da ojačate imunitet pred zimu?
Zorana Jagodić
Na snagu imunološkog sustava može se utjecati i nekim prirodnim metodama, posebno odabirom namirnica. Ove namirnice jačaju imunitet, što je posebno važno pred zimu, kad kolaju prehlade, viroze i gripa.
Nutricionizam
13.10.2016. Krom - mineral zaslužan za regulaciju šećera u krvi
Zorana Jagodić
Nedostatak kroma očituje se kroz poremećaje rasta, porast očnog tlaka i razine kolesterola u krvi, povećanje postotka masnog tkiva u tijelu te živčane i moždane poremećaje.
Nutricionizam
11.10.2016. Kompleksni ugljikohidrati - izvrstan izvor energije za duže jesenje/proljetne sportske aktivnosti
Sponzorirani članak
Prema provedenim studijama, za aktivnost koja traje duže od 60 minuta, ljudskom organizmu je potrebno 30-60g ugljikohidrata na sat, ovisno o intenzitetu aktivnosti.
Nutricionizam
10.10.2016. Tjedni jelovnik za sportaše dijabetičare
Katarina Vukelić, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Prehrana dijabetičara je specifična po posebnom praćenju unosa ugljikohidrata i čestoj provjeri razine glukoze u krvi. Iako proteini i masti u određenoj količini utječu na podizanje razine šećera u krvi, glavni akteri su tu ipak ugljikohidrati.
Dijete i jelovnici
8.10.2016. 3 recepta za zdrave obroke s kestenima
Zorana Jagodić
Osim što ih možete jeste pečene i kuhane, postoji i pregršt recepata za konzumaciju kestena, od juha, salata i raznih finih slastica.
Recepti
4.10.2016. Važnost kvalitetnog obroka nakon treninga
Sponzorirani članak
Obrok nakon treninga mora se sastojati od kvalitetnog izvora proteina i brzodostupnih ugljikohidrata koji će nadopuniti treningom potrošene zalihe energije.
Nutricionizam