15.1.2016. Koja je sol najbolja: morska, stolna ili himalajska?
Zorana Jagodić
Usporedimo morsku sol, stolnu sol i himalajsku (ružičastu) sol, koje najčešće srećemo u našim domaćinstvima.
Nutricionizam
13.1.2016. Heljda - bezglutenska žitarica visoke nutritivne i zdravstvene vrijednosti
Zorana Jagodić
Heljdine sjemenke su nutritivno bogate namirnice s niskim glikemijskim indeksom. U 100 grama ovih sjemenki, naći ćete 343 kcal.
Nutricionizam
12.1.2016. Kreativni načini pripreme zdrave hrane za mališane
Martina Banić
Pogledajte naše prijedloge kreativnih jela i postanite primjer drugima kako se i one najtvrdoglavije mališane može naučiti jesti pravilno i zdravo.
Nutricionizam
10.1.2016. Vitamin A: Ključan za zdravlje očiju i imunitet
Zorana Jagodić
Vitamin A je ključan za zdravlje imunološkog sustava, stanični rast te međustaničnu komunikaciju i zdravlje očiju. Pročitajte koje su preporučene dnevne doze ovog vitamina te koja hrana je najbolji izvor.
Nutricionizam
8.1.2016. 10 recepata za dijabetičare za sve obroke u danu
Zorana Jagodić
Donosimo vam 10 recepata koje mogu jesti osobe koje boluju od dijabetesa, jer sadrže kvalitetne izvore ugljikohidrata koji ne izazivaju nagle poraste razine šećera u krvi.
Recepti
7.1.2016. Detoksikacija poslije blagdanskog prejedanja - smoothieji, tonici za čišćenje i detox organizma
Martina Banić
Iako o tome mislimo tek kad sve završi, blagdanske navike prejedanja, pretjerane količine šećera, alkohola i manjka sna, mogu uistinu negativno utjecati na naš organizam i raspoloženje.
Nutricionizam
5.1.2016. 4 zdrava recepta s palentom
Zorana Jagodić
Jedno od tradicijskih jela koje pripada našoj kuhinji zacijelo je palenta. Palenta je nutritivno vrijedna namirnica koja u jednom serviranju (od prilike 60 g kuhane palente) sadrži svega 44 kcal.
Recepti
2.1.2016. Šoping lista za početnike: kvalitetna hrana za najbolje rezultate!
Ivana Ajduković
Ovo je popis namirnica koje će vam pomoći da dođete do željenih rezultata no ne morate se uvijek ograničiti samo na njih. S vremena na vrijeme malo se i počastite, ali neka vam hladnjak uvijek bude pun zdravih namirnica.
Nutricionizam
31.12.2015. Koliko vrijeme unosa i vrsta proteina utječu na mišićni rast i snagu?
Zorana Jagodić
Postoji li najbolje vrijeme za unos proteina te koji su utjecaji pravog "tajminga" na mišićnu hipertrofiju i snagu kod osoba koje se bave treningom snage?
Dodaci prehrani
29.12.2015. Zeleni čaj - zašto je toliko popularan i po čemu je poseban?
Iva Pranjić
U prodaji ga nalazimo u obliku čaja; u filter vrećicama, u listićima, dok se koncentrat može naći u obliku tableta i raznih kapsula, kao ekstrakt za dodatak jelima, kao začin te čaj bez kofeina za osobe koje ga konzumiraju u većim količinama na dan ili onima koji su osjetljivi i na manje količine i...
Nutricionizam
28.12.2015. Magnezij - zašto je neophodan u organizmu, preporučene količine i najbolji izvori
Zorana Jagodić
Magnezij je esencijalni mineral u ljudskom organizmu te je neophodan za aktivnost preko 300 enzima, pa je vrlo važno u organizmu ga imati u dovoljnim količinama koje zadovoljavaju sve potrebe.
Nutricionizam
25.12.2015. Zasladite se zdravim "Ferrero" i "Raffaello" kuglicama!
Kristina Feldvari
Donosimo vam recepte kako napraviti svoju, ali i zdraviju verziju omiljenih vam slastica. Primjetiti ćete da je razlika u okusu zaista zanemariva, a nutritivna vrijednost puno pogodnija za dijetni režim prehrane.
Recepti