3.7.2015. Nestlé nastavlja smanjivati šećer u svojim proizvodima
Sponzorirani članak
Nestlé žitarice lansirale su na hrvatsko tržište FITNESS Original žitarice za doručak s 30 % manje šećera u odnosu na raniju recepturu, uz isti okus. Količina šećera smanjena je i u ostalim Nestlé FITNESS žitaricama za doručak – s okusom čokolade, tamne čokolade, s voćem te s medom i bademima.
Nutricionizam
2.7.2015. Recepti s maslacem od kikirikija za sve obroke u danu
Zorana Jagodić
Kako biste mogli uživati u raznovrsnim načinima pripreme maslaca od kikirikija, predlažemo vam nekoliko recepata kako ovu namirnicu možete uvrstiti u doručak, omiljeni desert, međuobrok ili ručak i večeru.
Recepti
1.7.2015. Vitamin E – vaša zaštita od bolesti
Zorana Jagodić
Vitamin E je topiv u masti i u organizmu funkcionira kao antioksidans, što znači da doprinosi zaštiti stanica od oksidativnog stresa.
Nutricionizam
30.6.2015. Lagana večera: 3 proteinske juhe za večeru
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Često zanemarene namirnice leća, slanutak i bob, mogu poslužiti kao hranjiva večera u obliku gustih juha koje će vas zasititi i uz koje ćete lakše zaspati. Zbog bogatstva proteina, predstavljaju vrijednu alternativu mesu, a dodatna im je vrijednost što su lako dostupne, pristupačne cijenom i jednost...
Recepti
29.6.2015. Kalij – mineral koji neutralizira mliječnu kiselinu i regulira vodu
Zorana Jagodić
U ljudskom se organizmu kalij uglavnom nalazi unutar stanica, a potreban je za reguliranje ravnoteže vode, kiselo-bazne ravnoteže, krvnog tlaka i neuromuskularnih funkcija.
Nutricionizam
26.6.2015. Što jesti za zdravu kosu, kožu i nokte?
Zorana Jagodić
Koža, kosa i nokti su ogledalo našeg zdravlja. Najmanje promjene u općem stanju organizma odrazit će se na kvalitetu kose, kože i noktiju pa su upravo oni jasni pokazatelj nekih promjena ili nedostatka u organizmu.
Nutricionizam
24.6.2015. Proteinske pločice s čokoladom, bananom i malinama
Zorana Jagodić
Proteinske pločice domaće (kućne) proizvodnje uvijek su dobra ideja: stavljate sastojke koje želite te imate zdravu proteinsku pločicu po prihvatljivoj cijeni, a s vrhunskim sastavnicama. Proteinske pločice od čokolade, banane i malina samo su neke od ideja koje smo isprobali i koje dijelimo s vama....
Recepti
22.6.2015. 6 ideja za smoothie sa šumskim voćem
Zorana Jagodić
Predlažemo vam šest jednostavnih i brzih recepata za smoothieje sa šumskim voćem koji mogu biti izvrstan početak dana ili međuobrok.
Recepti
20.6.2015. Koji ocat odabrati: vinski, jabučni ili aceto balsamico?
Zorana Jagodić
U našim kuhinjama najčešće susrećemo ova tri octa: jabučni ocat, vinski ocat i aceto balsamico (balzamični ocat). Pročitajte koji od njih je nutritivno najbolji.
Nutricionizam
19.6.2015. Suncokretove sjemenke - nutritivna vrijednost i prednosti konzumacije
Zorana Jagodić
Suncokretove sjemenke su bogate vitaminima E, B1, B3, B6, folnom kiselinom te mineralima poput bakra, mangana, selena, fosfora i magnezija. Savjetuje se 1 šaka suncokretovih sjemenki na dan.
Nutricionizam
17.6.2015. Sve na jednom mjestu: 40 slatkih i slanih recepata s posnim sirom!
Zorana Jagodić
Posni sir je neizostavna namirnica svakog sportaša, od profesionalaca do rekreativaca koji paze na unos kvalitetnih proteina. Pročitajte 40 recepata za obroke s posnim sirom, slatke i slane.
Recepti
16.6.2015. Kokosova voda - prednosti konzumacije i kako je napraviti kod kuće
Zorana Jagodić
Kokosova voda se može koristiti kao sportski napitak (izotonik) nakon napornog treninga – sadrži visoke količine kalija koje gubimo znojenjem.
Recepti