24.6.2017. Problem miješanja masti i ugljikohidrata u istom obroku – mit ili istina
Katarina Zupančič, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Često se preporuča izbjegavanje obroka koji sadrže masti i ugljikohidrate. Kombiniranje masti s bjelančevinama je ok, isto tako i ugljikohidrata s bjelančevinama.
Nutricionizam
21.6.2017. Prava ljetna fantazija: Čašice s jagodama i sirom
Fitness.com.hr
U želji da vjernim čitateljima pružimo dodatnu uslugu, ali i da onima koji će se tek okušati u pripremi zdravih obroka olakšamo ulazak u to zaista kreativno područje, pokrenuli smo izradu video recepata.
Recepti
19.6.2017. 3 osvježavajuća deserta za vruće ljetne dane
Sponzorirani članak
Topli ljetni dani su savršeni za uživanje u laganim slasticama, često obogaćenima nekim svježim voćem. Donosimo vam tri ideje kako da se zasladite na zdrav način.
Recepti
18.6.2017. Tablica prehrambenih vrijednosti najpoznatijih umaka
Zorana Jagodić
U donjoj tablici pronađite energetsku vrijednost (kalorije) i nutritivne informacije (udio ugljikohidrata, bjelančevina i masti) o najpoznatijim umacima dostupnim na našem tržištu.
Nutricionizam
12.6.2017. 3 recepta za fine i lagane ljetne salate
Sponzorirani članak
Donosimo tri ideje kako pripremiti zdravu ljetnu salatu i uživati u toplim danima koji dolaze.
Recepti
10.6.2017. 3 zdrava namaza s maslinama
Zorana Jagodić
Donosimo 3 jednostavna recepta za pripremu ukusnih namaza koji sadržavaju masline.
Recepti
7.6.2017. Kako do najkremastijeg smoothieja, mlijeka od lješnjaka ili maslaca od kikirikija u 45 sekundi?
Sponzorirani članak
Blender je jedan od malih kućanskih aparata koji jednostavno morate imati u domaćinstvu. Naime, teško je odabrati bilo koji uređaj koji će vašoj prehrani unijeti toliko raznovrsnosti kao upravo blender.
Recepti
5.6.2017. 16 razloga zašto započeti dan toplom limunadom
Zorana Jagodić
Kojeg voća se prvog sjetite kad pomislite na vitamin C? Sigurno je većina od vas pomislila na - limun. Ostatak je odabrao slađu varijantu, naranču. I upravo je limun voće koje će vam se prvo naći pri ruci kad osjetite prehladu, gripu i druge poteškoće s sinusima i dišnim putevima. Što učiniti s limu...
Nutricionizam
3.6.2017. Karakteristike prehrane osoba s bubrežnim bolestima i primjer jelovnika
Katarina Zupančič, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Čest je slučaj da bubrežni bolesnici i oni na liječenju dijalizom imaju neke oblike nutritivnih deficita. Najčešće je to deficit proteina i općenito nizak kalorijski unos.
Dijete i jelovnici
1.6.2017. 5 ideja za smoothieje kojih se nikada sami ne biste sjetili
Zorana Jagodić
Kako biste svoje ideje za pripremu smoothieja proširili i uživali u različitom smoothieju svaki dan, donosimo vam 5 ideja za pripremu ovog brzog napitka s pomalo neobičnim namirnicama.
Recepti
29.5.2017. Prehrana i jelovnik tinejdžera koji se bavi plivanjem
Katarina Zupančič, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Tinejdžeri koji redovito treniraju zahtijevaju izuzetno puno energije. Govorimo o tijelu koje je još uvijek u intenzivnom rastu, sazrijevanju i razvoju i vjerojatno veoma aktivno i izvan redovitih treninga. Prilikom izrade jelovnika za aktivnog tinejdžera treba uza sve te parametre uzeti u obzir nar...
Dijete i jelovnici
28.5.2017. Jogurt: 10 zdravih činjenica
Ivana Ajduković
S pravim omjerom proteina i ugljikohidrata jogurt je, posebice visokoproteinska grčka verzija, odličan izbor nakon tjelovježbe. Prema riječima Keri Gans, njujorške nutricionistice "savršeno vrijeme za jogurt je unutar 60 min nakon tjelovježbe".
Nutricionizam