7.2.2016. Šećer kokosove palme - zašto je bolji odabir od običnog šećera i kakav ima utjecaj na zdravlje?
Zorana Jagodić
Šećer kokosove palme je nutritivno znatno bogatiji od običnog šećera. Od minerala, sadrži željezo, cink, kalcij i kalij u tragovima te vitamin C.
Nutricionizam
5.2.2016. 10 recepata za proteinske kolačiće
Martina Banić
Slijedi 10 recepata za zdrave proteinske kolačiće kako biste slobodno mogli uživati u slatkom okusu bez grižnje savjesti.
Recepti
3.2.2016. Intolerancija na gluten: 7-dnevni plan prehrane bez glutena
Marija Andrijašević, dipl. ing nutricionizma i apsolventica KIF-a
Gluten se ubraja među najčešće alergene današnjice. Bezglutenska prehrana je jedini lijek osobama s celijakijom. Evo prijedloga plana prehrane za osobe intolerantne na gluten.
Dijete i jelovnici
2.2.2016. 10 niskokaloričnih i zdravih međuobroka koje ćete obožavati
Zorana Jagodić
Smisao međuobroka je unos nutritivno kvalitetne hrane, kako se u sljedećem obroku ne bi dogodilo prejedanje zbog predugog trajanja gladi i vremena bez hrane.
Recepti
29.1.2016. Prehrana u sportovima snage i brzine - primjer jelovnika s 2.500, 3.500 i 4.000 kcal
Marija Andrijašević, dipl. ing nutricionizma i apsolventica KIF-a
Kako bi se postigla ravnoteža, obrazac prehrane bi se trebao sastojati od 6 obroka dnevno, za razliku od uobičajena 3 obroka.
Dijete i jelovnici
28.1.2016. Kuhinjska pomagala bez kojih nema vitke linije!
Zorana Jagodić
Bez obzira jeste li tek nedavno odlučili više brige posvetiti svojoj prehrani ili ste iskusni u pripremi zdravih obroka, jedan je kućanski aparat koji morate imati – blender! Blender je početak i kraj svakog pripremanja obroka, od prvog do zadnjeg obroka u danu. Stoga, može se reći: bez dobrog blend...
Recepti
26.1.2016. 10 ideja za uživanje u rižinim krekerima
Zorana Jagodić
Rižini krekeri su izbor mnogih koji ne jedu kruh, izbjegavaju različita peciva i tijesta, a pogotovo onih koji paze na kalorijski unos i količinu unesenih ugljikohidrata. Istovremeno, zbog jednostavnosti pripreme i obilja ideja, rižini krekeri su jednostavan i brz obrok. Donosimo vam 10 ideja kako j...
Recepti
24.1.2016. Vitamin K - regulira zgrušavanje krvi i čuva srce i kosti
Zorana Jagodić
Vitamin K1 se nalazi u zelenom lisnatom povrću i drugim vrstama povrća, dok se K2 dobiva iz mesa, sireva, jaja
Nutricionizam
22.1.2016. Zašto je dobro svakodnevno pojesti šaku kikirikija?
Zorana Jagodić
Kikiriki je bogat mononezasićenim masnim kiselinama, vrstom masnoća koje pozitivno utječu na zdravlje srca i kardiovaskularnog sustava.
Nutricionizam
20.1.2016. Jod: čuva zdravlje štitnjače i regulira metabolizam
Zorana Jagodić
Jod je kemijski element i mineral koji je organizmu potreban za normalno funkcioniranje, a budući da ga organizam ne može samoga sintetizirati, potrebno ga je unositi hranom.
Nutricionizam
19.1.2016. Iskoristite svoj potencijal: Koje dodatke prehrani uzimati prije, tijekom i nakon treninga?
Zorana Jagodić
Upravo su dodaci prehrani za prije, tijekom i nakon treninga najvažniji dodaci u danu te im se treba posvetiti posebna pozornost kako bi sadržavali nutrijente koji su tijelu potrebni u određenom trenutku.
Dodaci prehrani
17.1.2016. 7-dnevni jelovnik osobe koja boluje od hipertireoze
Marija Andrijašević, dipl. ing nutricionizma i apsolventica KIF-a
Hipertireoza je stanje u kojem tiroidna (štitna) žlijezda proizvodi previše tiroidnog hormona. Hipertireoza dovodi do ubrzanja metabolizma.
Dijete i jelovnici