New Posts New Posts RSS Feed - pomozite - vježbe za noge..
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

pomozite - vježbe za noge..

 Post Reply Post Reply Page  <123
Author
AnastasiaB View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 01 Lipanj 2010
Status: Offline
Points: 1209
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote AnastasiaB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Lipanj 2010 at 11:57
joj divno, ta mi se vježba baš sviđa hvala
Back to Top
AnastasiaB View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 01 Lipanj 2010
Status: Offline
Points: 1209
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote AnastasiaB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Lipanj 2010 at 17:36
hm, spljuvana sam u teretani da su ti cucnjevi s loptom "ženski" i da je jedini pravi cucanj onaj sa šipkom, koju ja ne mogu podic tj držat ni samu, a kamoli s kilažom! sad me zato zanima, je li deadlift nužan ili vrlo blizu neophodnom za dobre rezultate s guzom? ja bih radila sve druge vrste cucnjeva i iskorak + sprave, ako je dovoljno...i kad je to u pitanju, da li da strpam 3-4 vrste cucnja u š dan ili rasporedim po danima? isto tako, cucnjevi bez utega, znaci li to išta? to bih radila kad ne mogu u teretanu jer još nisam kupila utege, a planiram kupiti od 3kg. hvala
Back to Top
Iluvatar View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 08 Veljaca 2009
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 4357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Iluvatar Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Lipanj 2010 at 17:39
Deadlift nije nužan a ove što pljuju pusti neka pljuju, progresija je bitna, doci ce vrijeme i za cucanj sa šipkom, samo ti radi kako radiš sad!

Edited by Iluvatar
Muscle mass does not always equal strength. Strength is kindness and sensitivity. Strength is understanding that your power is both physical and emotional.

O osobnim treninzima kontakt na pm.
Back to Top
zmaj View Drop Down
Fitness freak
Fitness freak
Avatar

Joined: 19 Ožujak 2009
Location: Trogir
Status: Offline
Points: 3429
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zmaj Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Lipanj 2010 at 17:45
 pa mene je vlasnik jedne teretane di san prije isa koji misli da je neki veliki strucnjak pljuva sta radin upper lower nacin treninga, s time je lik samo pokaza koliko je glup ka kurac, a njegovo znanje o treninzima je toliko da vjerojatno prosjecan rekreativac zna vise od njega jer izjave poput sta radis vjezbu za ledja sad kad si radija bench ili kreatin se ne koristi kad si na definiciji, ili meni je glupo imat trening pa radit noge moze dat samo obican idiot
Back to Top
AnastasiaB View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 01 Lipanj 2010
Status: Offline
Points: 1209
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote AnastasiaB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Lipanj 2010 at 17:48
znaci, ti cucnjevi jesu isti ko ostali? to mi je bitno jer puno radim guzu, a pravilnije izvodim s loptom, a i teže mi je, što mislim da je dobro. i još nešto, ako me cucnjevi prestanu boliti bez obzira što stisnem mišice pritom, znaci li to da radim krivo ili da se desilo "navikavanje" i kako to rješit? povecat br ponavljanja ili promijenit vježbu?
Back to Top
AnastasiaB View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 01 Lipanj 2010
Status: Offline
Points: 1209
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote AnastasiaB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Lipanj 2010 at 17:53
zmaj, da, to cak i ja vidim da je glupost ja radim sve po 3 vježbe otprilike, za guzu oko 4, također za trbuh na treningu ali razmišljam da se prebacim malo na upper lower da vidim kak ce mi to ic. e kad je to spomenuto, imam pitanje, koje je možda glupo, ali koje su razlike između upper lower i ovog kad radiš sve u smislu ciljeva ili razlika nema, jel stvar samo forme(traje krace npr) ili sadržajno postiže nešto drukcije? ja svih svojih 6 mj radim tako da prođem sve, na upper lower naiđoh ovdje pa zato to neznam
Back to Top
zmaj View Drop Down
Fitness freak
Fitness freak
Avatar

Joined: 19 Ožujak 2009
Location: Trogir
Status: Offline
Points: 3429
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zmaj Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Lipanj 2010 at 17:54
 a pa nisu ka ostali,ali za pocetak su dobri, mogla bi povecat opterecenej,ali na toj s lopton ne vidin kako a sipku jos nemozes drzat,neznan da probas drzat dvi male bucice u ruci dok radis tu vijezbu ili tako nesto 
Back to Top
Iluvatar View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 08 Veljaca 2009
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 4357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Iluvatar Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Lipanj 2010 at 18:25
Originally posted by AnastasiaBeaverhausen AnastasiaBeaverhausen wrote:

znaci, ti cucnjevi jesu isti ko ostali? to mi je bitno jer puno radim guzu, a pravilnije izvodim s loptom, a i teže mi je, što mislim da je dobro. i još nešto, ako me cucnjevi prestanu boliti bez obzira što stisnem mišice pritom, znaci li to da radim krivo ili da se desilo "navikavanje" i kako to rješit? povecat br ponavljanja ili promijenit vježbu?


Prstalo boliti? Ako misliš na upale, nema veze, ne mora biti upala da bi bilo napretka
Muscle mass does not always equal strength. Strength is kindness and sensitivity. Strength is understanding that your power is both physical and emotional.

O osobnim treninzima kontakt na pm.
Back to Top
AnastasiaB View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 01 Lipanj 2010
Status: Offline
Points: 1209
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote AnastasiaB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Lipanj 2010 at 18:31
mislila sam boliti dok radim, ponekad uopce ne osjecam ništa, a pazim da stežem mišice i sve izvedem kako treba
Back to Top
zmaj View Drop Down
Fitness freak
Fitness freak
Avatar

Joined: 19 Ožujak 2009
Location: Trogir
Status: Offline
Points: 3429
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zmaj Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Lipanj 2010 at 22:54
 pa nebi te tribalo bas bolit,ono tribas osjecat samo kontrakcije. sta se tice upper lowera dobar je za malo prominit obicne treninge, ali ja ga recimo nikad nebi duze od 3 miseca radija cak i manje,treninge triba minjat i varirat s njima cesto
Back to Top
Morrighan View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 05 Svibanj 2010
Location: Yugoslavia
Status: Offline
Points: 1020
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morrighan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Lipanj 2010 at 00:12
Originally posted by AnastasiaBeaverhausen AnastasiaBeaverhausen wrote:

hm, spljuvana sam u teretani da su ti cucnjevi s loptom "ženski"


Posto si ti, inace, musko...

E stvarno ti likovi sto vise po Trendzama znaju da budu smejurija...
Back to Top
AnastasiaB View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 01 Lipanj 2010
Status: Offline
Points: 1209
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote AnastasiaB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Lipanj 2010 at 17:31
agreed, najviše vole, bar u mojoj, gledat posprdno na to što vježbam drukcije i nemam baš pojma, nije da sam došla tamo pokazati da ga imam nego ga steci...ma to je ista stvar ko što se smiju curama za volanom i sl...preweak. naravno da ja i taj momak na masi nemamo isti cilj niti bi trebali radit iste stvari, to što on to nezna je njegov prob...i što tipovi ne odustanu od mase više ili bar ne gledaju na tipove koji idu na skinny+definicija ko na pedere(a i neznam što ikom smetaju pederi), ti decki ugl ispadnu 3x veci "muškarci" jer nisu poderdili život om da dokazuju da su muško ko vecina...i da se ogradim, govorim o određenoj vrsti tipova, daleko od toga da mislim da svi na masi tako razmišljaju ili nešto
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.