New Posts New Posts RSS Feed - Najbrži način za mršavljenje?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Najbrži način za mršavljenje?

 Post Reply Post Reply
Author
decapitated View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 16 Srpanj 2017
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote decapitated Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Najbrži način za mršavljenje?
    Posted: 16 Srpanj 2017 at 18:32
Pozdrav

Gledao sam dosta topica za mršavljenje, ali nitko nije u situaciji kao ja (godine, masa itd.)

Uglavnom, imam 16 godina. 105 kg i visok sam oko 180 cm

Tražim neke kućne vježbe jer mi je najbliža teretana udaljena 30 km, a i nisam baš neki fan teretana haha.

Tjedan dana radim nekakve vježbe koje su mi došle na pamet, ali nisam siguran koliko je to pravilno jer nemam bas neki određeni raspored (dizanje utega, preskaknje vijaće, trbušnjaci itd...)

Uglavnom, tražim neke savjete i vježbe kako da smršavim i "malo" povećam mišićnu masu (tek tolko da se primijeti, mada sam se mislio tome posvetiti nakon mršavljenja)

Hvala :)
Back to Top
Lukad View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ


Joined: 30 Lipanj 2017
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lukad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Srpanj 2017 at 14:27
Pozdrav, 

rekao bih da vam situacija nije veliki utjecaj iskreno, samo je bitno sto zelite. Znaci ako je glavni cilj smrsaviti onda se treba vise posvetiti kuhinji nego teretani :P 

Sto se tice vjezbanja ako na primjer svaki dan radite sklekove,propadanja i ostale kucne vjezbe to je po mom misljenju dovoljno.

Prvo bi bilo dobro pregledati sto jedete iz dana u dan te napraviti neke promjene. Ne mislim da su potrebne dijete u kojima vas tjeraju da jedete jedan list salate dnevno jer tijelo ne funkcionira tako. Ako imate dobru prehranu u kojoj uglavnom jedete sve nutriente koji su vam potrebni onda treba samo smanjiti kolicinu hrane. Takoder najbolje bi bilo brojiti kalorije koje unosite i paziti da ne unosite previse. Ako ste svaki dan u kalorijskom deficitu i vjezbate kroz nekoliko mjeseci bi mogli biti kod svog cilja :)

-takoder preporucam da uzmete savjete od jos nekoga a ne samo mene tako da mozete donijeti svoju odluku :)

Zainteresirane za osobno poducavanje 1 na 1 molim da mi se jave na luka.devcic99@gmail.com
Back to Top
decapitated View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 16 Srpanj 2017
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote decapitated Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Srpanj 2017 at 15:06
Hvala puno na savjetima, uglavnom sam počeo jesti puno salate i bjelančevina, te ću full smanjiti unos ugljikohidrata (mislio sam neki low carb diet, al pošto kažete da nemoram biti na dijeti, vjerovat ću vama, pa kako bude bude).

Da, situacija nije veliki utjecaj jer sam malo jače građen, pa se baš ne kuži da imam toliku masu, u svakom slučaju, opet - hvala na savijetima :)
Back to Top
Maestro View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 08 Svibanj 2009
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Maestro Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Srpanj 2017 at 21:20
1) kardio / jogging / trcanje ti je najbolji način da smršaš ne treba ti teretana to možeš vani negdje odraditi ako imaš biciklo to ti je isto dobar način da smršaš....15-20min dnevno koliko možeš lagano ujutro ili navečer kako ti odgovara bar za pocetak ali kasnije probaj ujutro da ides prije glavnog obroka....nemoraš svaki dan ali se natjeraj da redovno jogging radiš barem 3 puta u tjednu pokušaj svako drugi dan za početak dok ne steknes naviku i kondiciju

2) prehrana kao što ovaj gore kaže ti je važna....to ti je uglavno sve da zdravije jedeš, unosiš manju količinu, ne jedes previse gluposti to pored jogginga ti je važno....važno je da jedeš povrća dosta raznog mješaj malo nemoj vazda isto, jedi voća isto kao desert, jedi 3 glavna obroka dnevno ali nemoj nakrcavat na tanjur uzmi onaj manji tanjur pa jedi s njega, ubaci jedno 2 obroka izmedju ta 3 glavna znaci u te manje obroke pojedes grcki jogurt ili voce neko sad da ne ulazim u detalje to je uglavnom da ne gladujes do sljedeceg obroka i metabolizam ti je aktivniji a i imat ces vise energije za trening. Izbaci slatko, izbaci kruh ako možeš manje ga jedi, izbaci pizze gluposti i alkohol. Ne moraš sad da nikad ne pojedes nesto tako ali ograniči se da što više to izbjegavaš 

znači ove prve dvije opcije su ti najvažnije i nemoj ih nikako izbjegavati ako želiš da brzo smršaš, sad neznam šta je tebi brzo jeli par mjeseci ili nesto drugo

3) radi vježbe dnevno svaki dan radi vježbu za neki dio tijela primjer prsa ili ledja ili ramena ili noge ili biceps triceps, a trbusne radi svaki dan ako mozes ili svako drugi dan....nemoras se forsirat sad ako nemozes radi svako drugi dan vjezbe radi bar 3-4 puta u tjednu pokusaj barem da toliko odradis dok ne steknes naviku


sad za misicnu masu ne samo da trebas dobro jesti za to nego trebas i raditi sa tegovima dosta necu ti bas davati savjet oko ovoga posto sam ja naviko na teretanu a ti si rekao da ti teretana nije opcija pa eto nek neko drugi ti da savjet oko toga 

ja sam smrsao 5kg u ovih mjesec dana samo sto je po meni najbrzi nacin znaci jogging i prehrana su igrali glavnu ulogu tu, dalje ostale vjezbe sam u teretani radio isto tako sam prije par godina sam izgubio 10kg ovim putem u 3-4 mjeseca 


nisam strucnjak u fitnesu ali ti dajem savjete iz vlastitog iskustva 



Edited by Maestro - 19 Srpanj 2017 at 21:24
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.