Pogledaj najpopularnije kardio sprave za vježbanje

Volja jednako mršavljenje!

Prije 6 mjeseci kada sam se vratila sa odmora stala sam na vagu i nisam mogla vjerovati da je pokazala 85 kg, sa obzirom da sam ja visoka 1,72 cm to se itekako primjetilo. Shvatila sam da moram nešto da promjenim ili će postati još gore, ali nisam znala šta tačno. Počela sam da pretražujem Google i sve što sam našla bile su mukotrpne djete i teške vježbe, a ja za to nisam imala ni motivacije niti volje. Nisam znala šta tačno da uradim, sjedila sam danima i plakala i gušila se čokoladom, ne shavatajući da pogoršavam stanje.

Kada mi je drugarica iz inozemstva došla u posjet, budući da me nije vidjela duži vremenski preiod nije mogla da vjeruje da sam se toliko udebljala, rekla mi je da moram nešto da poduzmem i da će mi ona pomoći, a da ne moram puno izgladnjivati. Odmah sutradan umjesto krofni ili bureka za doručak kako sam navikla dočekale su me ražene pahuljice sa jogurtom nisam mogla da vjerujem da ću to pojesti, ali jesam i evo već treći mjesec doručkujem ili pahuljice sa jogurtom ili neko voće uz dvopek ili sendvič od integralnog hljeba sa tunom i zelenom salatom. Za ručak jedem neko kuhano povrće, najviše volim kuhani kropmir ili tikve i mahune, što prije tri, četiri mjeseca nisam voljela ni na TV-u da vidim. Ako mi se nešto gricka pojedem kokice ili malo badema. A posle 17h trudim se da ne jedem i uspjeva. A ništa to ne bih uspjela da me moja draga prijateljica nije motivirala i ulila mi malo volje da smršam zbog svog izgleda i zbog svog zdravlja.

Vremenom sam počela i da vježbam i sada ne moogu uopšte zamisliti dan da ne uradim neke vježebe ili odem na vožnju biciklom ili trčanje. Život mi se promjenuo iz korijena i smršavila sam za 3 i po mjeseca 12kg i sada imam 73kg. To je još uvijek puno za moju visinu, ali vremenom znam da ću smršati onoliko koliko je potrebno, jer sam uspjela naći volju za sve ovo i prosto mi se gadi kada pomislim kako sam uspjela da sebi dopustim da se udebljam preko 20 kg, samo jer sam bila lijena i nije mi se dalo preuzeti kontrolu.

Zato se nadam da će mnogi naučiti nešto iz mog primjera i ne dopustiti sebi da zbog svoje nemarnosti postanu debeli. Sve što možete da učinite učinite sad i odmah. Pronađite volji i neku motivaciju i uspjećete sigurno. Najmanje što možete da uradite jeste da ne jedete fast food, prženu hranu, grickalice poput čipsa, štapića, smokija i sl. naravno izbjegavate gazirana pića i alkohol, a pijete vodu i to najmanje 2l dnevno i čaj najbolje zeleni. Želim svima puno uspjeha i da uspiju kao i ja, samo neka znaju da je uvijek sve u glavi. Ako se motivirate samo je nebo granica.

29.3.2014.-85kg

31.7.2014-73kg

Objavljeno 31.07.2014.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!

Ostali postovi

Postoji2komentara na ovu temu

Komentiraj ovu temu

Samo registrirani korisnici mogu ostavljati komentare. Registracija je besplatna.