3.5.2017. Gymstick: rekvizit za osobe koje mnogo sjede i razvijaju pogrbljeno loše držanje (torakalnu kifozu)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Ove vježbe bi trebale biti svakodnevne vježbe za svaku osobu koja mnogo sjedi da bi osigurala zdravlje kralježnice nakon cjelodnevnog sjedenja u pogrbljenom položaju.
Ozljede i bolesti
30.4.2017. Test položaja lopatica - stabilizacija i mobilnost lopatica (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Stabilizacija i mobilnost lopatica je preduvjet kako biste pravilno potaknuli na rad dubinske lopatično-nadlaktične mišiće – rotatorna manžeta, kao i ostale mišiće ramenog obruča, te time izbjegli napetost i ozljede tog područja.
Um i tijelo
29.4.2017. Koliko nam hrana utječe na hormone?
Zorana Jagodić
Hormoni su tvari koje kao "glasnici" u tijelu prenose poruke od jedne stanice do druge posebnim oblikom kemijskog djelovanja. Hormonalni balans je nužan preduvjet za normalno funkcioniranje organizma.
Um i tijelo
31.3.2017. Kopriva - 6 dokazanih zdravstvenih benefita ove omražene biljke
Zorana Jagodić
Pri pomisli na koprivu, mnogima je prva (a najčešće i jedina) asocijacija neugodno pečenje koje se osjeti na dijelu kože kojim se dotakne list ili peteljku ove biljke. No, ono što je puno važnije za znati o koprivi jest da se radi o jednoj od najljekovitijih biljaka koje rastu na našem podneblju.
Um i tijelo
26.3.2017. Dijastaza ravnog mišića trbuha - kako vježbama popraviti stanje (video)?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Do dijastaze dolazi najčešće u trudnoći, odnosno nakon trudnoće, međutim do dijastaze može doći i kod osoba s prekomjernom tjelesnom težinom i karakterističnim širenjem trbuha.
Ozljede i bolesti
18.3.2017. Slabost zdjeličnog dna - vježbama spriječite inkontinenciju (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Mišići zdjeličnog dna rade u suradnji s dubokim mišićima trbuha i mišićima leđa, te dijafragmom.
Um i tijelo
10.2.2017. Kako se možete sami izmasirati i trenutačno umanjiti bol u vratu i ramenima (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Masiranjem problematičnih točaka i mjesta smanjit će se napetost, a ako prakticirate savjete iz ovog članka kontinuirano, možete znatno umanjiti probleme bolnog vrata i ramena.
Um i tijelo
30.1.2017. Žensko zdravlje: Kako postati fit bez gubljenja menstruacije?
Zorana Jagodić
Žene koje su izrazito fit, a to su postigle teškim treninzima i dugotrajnim režimima prehrane prilagođenima takvoj vrsti treninga i snižavanju postotka masnog tkiva kao cilja, često pate od amenoreje, odnosno izostanka mjesečnice.
Um i tijelo
27.1.2017. Koliko je važno kakva vam je stolica?
Zorana Jagodić
Stolica je jedan od najboljih pokazatelja stanja probavnog sustava i pravovremene reakcije na zamijećene promjene u stolici mogu poboljšati zdravlje probavnog sustava, prevenirati niz bolesti, a u nekim težim slučajevima i - spasiti život.
Um i tijelo
21.1.2017. Je li osjetljivost na ugljikohidrate genetski uvjetovana?
Zorana Jagodić
Jeste li se ikada zapitali kako neki ljudi bez imalo problema svakodnevno jedu jako velike količine ugljikohidrata bez imalo straha od dobivanja kilograma, dok se drugi udebljaju od same pomisli na neku namirnicu koja sadrži ovaj makronutrijent?
Um i tijelo
16.1.2017. Sve što trebate znati o lumboischialgiji (išijasu)
Mirjana Kolac, prof. kineziologije
Pojam lumboischialgije odnosno išijas odnosi se na bol koja nastaje nakon pritiska na korijen velikog živca koji izlazi iz kralježnične moždine - nervus ishiadicus. Bol može biti popraćena trncima, ukočenošću ili slabošću koja počinje u donjem dijelu leđa te slijeva kroz stražnjicu u bedro, s prednj...
Ozljede i bolesti
11.1.2017. Koliko često je potrebno vagati se?
Zorana Jagodić
Sigurno poznajete nekoga tko svakoga dana barem jedanput (a nekad i više puta u danu) staje na vagu i (ne)zadovoljno komentira broj koji vaga pokazuje.
Um i tijelo